ولادمیر پوتین ۶۴ ساله با چه روشی جوانسازی کرده است؟ عکس قبل و بعد از عمل

ولادمیر پوتین

ولادمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در سال‌های اخیر در کنار مراقبت‌های ورزشی و سلامت که از خود دارد، حسابی دست به دامن روش‌های جراحی زیبایی و تزریق بوتاکس و ژل شده به‌گونه‌ای که مشاهده چهره این سیاستمدار روس اصلا نشان نمی‌دهد که او ۶۴ سال سن دارد.

در چهره او کمتر چین و چروکی را می‌توان یافت که نشان‌دهنده گذر زمان و طول عمر او باشد. خیلی‌ها می‌گویند که او علاوه بر اینکه پوستش را کشیده و پف چشم‌هایش را درمان کرده عادت زیادی به استفاده از بوتاکس دارد. اما ماجرا اینجاست که اگر او در پایان دهه ششم زندگی‌اش دست به دامن این روش‌ها شد بسیار هوشمندانه این کار را کرده و کار را به کاردان سپرده است.

لیفتینگ پوست تکذیب شد!
در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ نیز جراحان پلاستیک گمانه‌زنی‌هایی درباره جراحی  پف چشم‌های پوتین و کیسه‌هایی که زیر چشم‌های او به وجود آمده، مطرح کردند و گفتند مقایسه عکس‌های پوتین نشان می‌دهد که او دیگر مثل قبل با مشکل پف چشم رو به رو نیست و به عقیده ما او از یک جراح پلاستیک خبره در این باره کمک گرفته و حتی لیفتینگ پوست هم انجام داده است. این ادعا اگرچه در برخی رسانه‌ها مطرح شد اما خیلی زود با تکذیبیه سخنگوی ولادیمیر پوتین در رسانه‌ها قوت و رنگ و بوی خود را از دست داد و به فراموشی سپرده شد.

از شایعه تا واقعیت جراحی زیبایی آقای رئیس‌جمهور
آوریل سال گذشته میلادی بود که ولادیمیر پوتین با ظاهری متفاوت در تلویزیون روسیه ظاهر شد. او در مقایسه با قبل ظاهری آراسته‌تر و جوان‌تر داشت و همین مسئله باعث شد تا کارشناسان گمانه‌زنی‌های مختلفی را درباره ظاهر او و احتمال جراحی‌های زیبایی او داشته باشند. همه این مسائل باعث شد تا ماجرای ۱۰روز غیبت وی در عرصه سیاسی روسیه به جراحی‌ها و خدمات زیبایی که پوتین تجربه کرده بود، پیوند خورد و زمزمه‌هایی شکل گرفت که او در این مدت ۱۰روزه تحت جراحی یا بوتاکس و تزریق ژل قرار گرفته است. خیلی‌ها می‌گفتند که او پوست اطراف چشمش را کشیده و همین‌طور چین‌های پیشانی و اطراف لب‌ها را با بوتاکس برطرف کرده است.

بوتاکس؛ انتخاب پوتین 
اما ماجرای استفاده از بوتاکس ولادیمیر پوتین از آن دست خبرهایی بود که بسیاری از رسانه‌های جهان ازجمله گاردین به شکل گسترده‌ای به آن پرداختند و این بار مثل سری‌های قبل هیچ مقامی برای تکذیب آن دست به قلم نشد. این ماجرا از وقتی قوت گرفت که عکس‌هایی از رئیس‌جمهور روسیه منتشر شد که کبودی‌های زرد رنگی را در اطراف چشمش نشان می‌داد. کبودی‌هایی که به‌زعم بسیاری از کارشناسان ازجمله عوارض تزریق بوتاکس محسوب می‌شود و خیلی زود هم برطرف می‌شود. در حقیقت پوتین با کمک تزریق بوتاکس ابروهایش را کمی بالاتر برد، چین‌های پیشانی‌اش را محو کرد و برای برطرف کردن چین‌های اطراف چشمش نیز از همین ماده استفاده کرد.

منبع: مجله ی سیب سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *