ماسک شیر برای زیباتر شدن صورت

  • از

زیبایی صورت را از ماسک شیر بگیرید

برای اینکه پوستتان ملایم شود ابتدا یک تکه پارچه پنبه ای را در شیر خوابانیده تا خوب خیس بخورد بعد آن را به عنوان ماسک شیر روی صورت خود بکشید و بگذارید به مدت ۳۰ دقیقه روی پوستتان بماند. بعد صورت خود را با آب بشویید.
یک قاشق چای خوری نمک را در دو قاشق سوپ خوری شیر ریخته و هم بزنید. هنگام خواب به صورت خود بمالید این کار پوست صورت را فوق العاده نرم و ملایم می کند.
برای روشن تر کردن پوست صورت می توانید دو عدد مغز بادام را داخل شیر ریخته و هنگام خواب به صورت خود بمالید.
برای کم کردن اثر لک های سفید و روشن پوست دو عدد نخود را در شیر بخیسانید البته بهتر است نخود ها را بکوبید بعد آن را از شب بگذارید تا صبح خوب خیس بخورد. صبح روز بعد آن را صاف کرده و مقدار کمی پودر زرد چوبه و سه قطره آبلیمو به آن اضافه کنید بعد مواد حاصل را به صورت خود بمالید و بگذارید به مدت ۳۰ دقیقه بماند. بعد از مدت سپری شده صورت خود را بشویید.
برای شفافیت پوست یک قاشق سوپ خوری شیر را همراه با یک قاشق چایخوری هویج و یک قاشق چایخوری آب پرتقال و یک قاشق چایخوری عسل آب شده را مخلوط کنید. آنها را روی صورت خود بمالید و بگذارید تا به مدت ۱۵ دقیقه در همین وضعیت بماند.
و اما یکی دیگر از ماسک هایی که پوست صورت را صاف و نرم می کند به این روش تهیه می شود. یک قاشق چایخوری آب لیمو شیرین و یک قاشق چایخوری کوبیده مغز کدو را با نصف قاشق چایخوری خامه مخلوط کرده، و در پایان چند قطره گلاب به آن اضافه کنید. ماسک آماده است. آن را روی صورت خود بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه در همین وضعیت بماند.
برای روشن تر شدن و بهبود گردش خون در پوست، یک قاشق چایخوری نخود سبز کوبیده را در یک قاشق چایخوری روغن زیتون مخلوط کرده و به شیر اضافه کنید. بعد آن را به صورت خود بمالید. تا وقتی که در پوست خود احساس سفتی کنید بگذارید این ماسک شیر روی پوستتان بماند بعد صورت خود را پاک کنید.
برای نرم تر شدن پوست خشک و زبر دو قاشق چایخوری خامه (سر شیر) را با یک قاشق چایخوری روغن بادام و چند قطره گلاب مخلوط کرده و ماسک شیر به دست آمده را به صورت خود بزنید و بگذارید به مدت ۳۰ دقیقه بماند بعد صورت خود را با آب بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *